Hmm..




Inte haft  varken ork elle lust att skriva nåt här...
Det är som sagt väldigt rörigt just nu...
Jag har ställt till det.. sååklart.. :/ o jag försöker att komma fram till saker o ting..
Men att andra i all kaos ska komplicera de ännu mer..
gör ju inte saken bättre...
Låt mej lägga ner min energi på de väsentliga... de som faktiskt HA hänt...

Ha rett ut gamla problem nu iaf.
Så jag kan me stolthet bevisa att ja e oskyldig när de gäller de...
de känns skönt för mej...
Min upprättelse..
o mitt samvete e rent mot mina kompisar iaf.


Snälla
....
Låt mej nu ta tag i de som ja behöver ta tag i....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du se vem ja e?? Hahahaha!

Ja folk som blir vansinnig när de sen gäller dom själva.. hm.. I dont get it.. =)

Vi ses sen! =)

De e ja förresten.. Pirke.. =)

2008-12-11 @ 08:58:51
Postat av: Sofia

Hoppas det löser sej till det bästa för er! Hahah har en känsla av att allt kommer bli preciiiis som innan. Vem e det som kompicerar allt mer? Trodde inte det gick! =p

2008-12-11 @ 09:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0