Fikat...

Kom typ precis hem...
o de första ja gör e o sätter på mej ett par mysbyxor...
 o slår mej ner här i soffan framför tvn o sååklart me min kära dator i knäet... :P


Ha vatt o fikat me Linda, Sam, Emmy o Roxanna....
Blev ett par timmar som ba flög i väg där.. såå trevligt såå.. :)

 

Roxanna ha blivit en så stor liten tjej... :)
Träffar ju inte dom alltför ofta såå de hinner hända både de ena o de tredje...
Tycker de hinner hända massa me saker me Sam under den tiden ja inte träffar honom...
ändå träffar ja han ganska ofta...
Va fort små barn växer... :P

 

Vet inte va som händer nu..
Ska nog börja me o ta tag i o slå in alla mina julklappar ja ha handlat...
såå ja få lite koll på vilka ja egentligen ha köpt till o inte.. :)



Fastnat framför top model nu dock... repris..
såå ja ha ju sett de innan...
meeeen... de e ju bra... :)


Kommentarer
Postat av: emmy

hej hej! va trevligt o va o ses idag=) får inte gå lika länge till vi ses igen!! kraaam

2008-12-11 @ 16:32:34
Postat av: Linda

Åh va söt min lille Sammis e på bilderna.. =) Dom sparar ja hehe..

Haha ja satte me på mig mysbrallorna när ja kom hem, Sam me! =) Men sen gick vi ut en runda till..

2008-12-11 @ 19:24:04
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Emma

fan alltså har haft en riktigt dålig kväll och jag saknar livet ur mig efter doig..fan me tänk o ba låsa in oss nånstans ba du o ja en kväll lr två..ba va ba prata ba reda ut saker..fan va allt gör ont just nu=((

2008-12-11 @ 19:47:29
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0