Hatar borrar!!

Ha tillbringat heeela dan i soffan.. me datorn.. framför Tvn.. :P
Spela spel o samla juveler för fullt.. på king.com..



Helt insnöad på vissa spel... haha
kan iiinte sluta...

Känner mej inte bra i da heller...
snurrig o illamående.. :/
..o vädret gör mej ba ännu mer seg...

Sov lääänge i da, steg nog inte upp förrän halv 1 nånting..
men de kan bero på att ja vaknade först tio över 7 av detta jävla borrande igeeen!! :(
o kunde inte somna om...
Fyy va arg ja blir.. ville ba springa ut o slå dom.. igeeen!! :P
Va nämligen samma sak i Måndags... då började dom oxå borra tio över 7..
Precis ovanför mitt sovrum..
Maximal otur liksom.. suck..
o dom slutar ju aldrig heller.... väldans liv nonstop.. 
till 9 nånting.. när dom ha fikarast..
:P då e de tyst en stund..

Trodde först nån smygit sej in i mitt sovrum o ställt sej brevid min huvudkudde...
me en stooor gigantisk borr!!
ba för att.. :P

Hatar borrar.. o definitivt kl 7 på morgonen!!!



Kommentarer
Postat av: emmy

haha..stackare! Alltid samma otur;-)

2008-11-26 @ 21:08:02
Postat av: Emma

stackars min babe..som redan mådde dåligt=((

2008-11-26 @ 21:08:51
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0