Krig på Ullared!!

Va på Ullared i går...

Stannade till för lite fukost på Mc donalds i Värnamo...
 
 Här ha vi min frukost..         o såå här e Olas.. :P
 

Fyy va folk de va när vi kom fram.. :(
Emma varnade ju för att de va höstlov o säkert massa me folk..
men då hade Ola redan tagit ledigt från jobbet såå vi åkte upp iaf.
Kom dit o möttes av 16 busslaster o överfull parkering...

Väl inne va de krig!!
Folk e galna me sina kundvagnar...
Ja ba stod o tittade på alla innan ja själv gav mej in i kriget!!
Blev slalom mellan hagalna tanter, uttröttade gubbar, skrikande barn o överklasskärringar som inte vet va kösystem e för nånting...

SEX OCH EN HALV TIMME senare va vi äntligen ute i friheten igen!!

Va där först o främst för o köpa julklappar, såå man för en gångs skull inte behöver ha den där sista minuten paniken..
Hittade julklappar till dom flesta, men de e en del kvar.. såå den där sista minuten paniken lär infinna sej sen iaf. 
o såå hittade vi lite till oss själva me förstås.. :)
 
Hemvägen va iiiinte kul..
Dimma!!! hela vägen.. o såå mörkt!! o vi va helt slut... :/

Va helt underbart att komma hem.. borstade tänderna o gick o la oss me en gång...
 Hallen e full av oupp-packade påsar... dom ha inte kommit längre...
Ska snaart ta tag i de... :P

Va tvungen o ta kort..
Tyckte först när ja såg de att de stod JESSICA LEVER.. haha
Men nån tror uppenbarligen att JESUS gör de.. :P


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vill me till ullared!!!

2008-10-30 @ 13:45:08
Postat av: Sofia

Aaa men jag menar den nyaaste, som kom för några månader sen bara! Den heter bara Harry and Kumar!!

2008-10-30 @ 13:48:11
Postat av: Linda

Hahaha ola gillar cheeseburgare han! =)

Hoppas ni hade trevligt! =)

2008-10-30 @ 14:29:30
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Emma

Hade de vart jag som skrev de...o jag säger inte att de va de, eller?...så hade jag tagit min sprayburk o skrivit: Elvis lever! Snacka om panik de blivit då;)

2008-11-06 @ 13:27:40
URL: http://goodliving.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0