En bra dag helt enkelt.. ;)

Haft en jätte bra da.. :)
Började me att fafa ringde i går o frågade om vi skulle åka in till Karlskrona i da o kolla på nytt köksbord till mej... o deee tackade ja absolut inte nej till... :) Väl i möbelaffären såå blev de inte bara ett köksbord... utan en skitsnygg divan soffa o såå soffbord till de me.... Tack fafa!! :) verkligen hur snällt som helst...
Här ska bli såå fint... ;) 
Vill tapetsera om me... få ringa riksbyggen o se va dom säger om de... velat de sen ja flyttade in... gillar inte alls tapeterna... men då va de ganska nytapetserat sen förra hyresgästen såå de va inte nåt som va aktuellt... :/



Efter möbelshoppingen hade ja dejt me Emmy, Roxanna, Linda o Sam... Åt liite mc donalds o shoppade sååklart.. ;P Gjorde av me liiite mycke pengar... meeen "ångesten e värst i början, den försvinner i mon kväll" som Linda såå fint la fram de.. haha
Träffade Sofia o Dion me... såå de blev även liite gos me han... Händer ju inte allt för ofta... Myspys..


     
hahaha slabbisen..  ;)

Posar i min nya lila mössa.. ;)


Sen såååå slutade min braiga da ännu bättre.. :)
Björn Gustavsson ska till Karlskrona... o han ba MÅSTE ja se.... ;) dee ha ja längtat efter!! Skrev till Emma o skulle se om hon va me på mina planer... o såååklart min pärla ställde mer än gärna upp... :) Ääälskar dej snutt!!
Bara ett fåtal biljetter kvar... såå nu e bara frågan om vi ska ta Kna elle om vi ska se han i Växjö... de va en fredag kväll.. o isf ta vi liite öl me utgång där efter... hade vatt trevligt..
Ska boka på Söndag!! !!





Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! De va INTE mitt fel att ja slabbade!! =)

Världens sötaste Sam fick du me oxå =)

2008-09-26 @ 22:13:33
Postat av: Linda

Mössorna va fina =) Föööör fina =)

Min ångest börja sakta men säkert försvinna.... =)

2008-09-26 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0