Gomorgon..

Nu sitter ja här framför min vackra lilla dator.. ;P me mitt morgonkaffe..



..ja känner mej hemma igen.. haha

Dessa datorer.. man bli lätt beroende.. :)

Men seriöst ha de vatt ganska skönt o va utan ett tag...
Ha känt sej lite borta ibland kanske när man ha behövt kolla nåt man e van att använda datorn till.. 
..o ja ha ju missat o följa alla era bloggar.. de va en del o ta igen nu.. haha

Men annars så ha man haft så mycke mer tid över för... sitt liv liksom... :P

Sista bilderna från i går.. Ja o bejbi framför varsin dator... sååklart.. ;)
 

Bejbi fick hem o igång sitt internet i går.. Vi ha ju vatt helt internetlösa..
Såå, min dator e fixad.. o bejbis internet ha gått igång... De flyter på här.. haha

Tycker de e liite mycke dator nu.. :P




Kommentarer
Postat av: Daniel

24 timmar på ett dygn.. minus 9½ då daniel jobbar.. minus 1 timme för matlagning och käkande..minus 7 timmars sömn.. minus 1 timmes dusch och fix..minus 1 timmes fix innan jobbet på morgonen..minus 1 timmes diskning/städ..minus 2 timmars väntande på bejbys bloggande..



Fråga: Hur många timmar på dygnet har jag på mig att visa hur mycket jag älskar dig på?

2009-08-19 @ 09:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0