Måndag...

Då ha man vatt duktig i da me...
Måndag.. o nuförtiden betyder ju de skola... ;)

Först va de svenska...


..läste o diskuterade... typ..

     

Sen efter de hade vi en stund över innan engelskan..
..såå duktiga som vi e satte vi oss o gjorde svenskaläxan till nästa gång... ;)



Engelskan blev de o svara på massa frågor...
Grammatik o allt va de va..
..de e iiinte min starka sida.. ;)

Usch en del av frågorna va iinget för mej.. haha shiit !!
..trodde ja kunde liite jue.. ;)
..men en del av frågorna stod de helt still..
..o hur ja än tänkte lät de liksom inte rätt...

Vi skulle göra uppgifterna för läraren sen ska se va vi kan o inte kan..
..om vissa kanske behöver extra hjälp osv.
JAG e nog vissa !! ;P

Nu e ja iaf hemma igen...

..håller på o tvättar...
..men mest längtar ja väl till kl bli 5 o älskling sluta jobba för dan... ;)

Finaste han hade lämnat en liiten surprise..
..när han va hemma här en snabbis.. o ja va i skolan..


...mina favvo barbecue chips !!!

Guu vilken lycka när ja såg de... haha

Taack bejbi som tänker på mej sååå... ;)


Looove you !! ♥


Kommentarer
Postat av: MammaMia

Haha, vad komiskt!

Jag satt och googlade på flyttkartonger och upp kommer din blogg. Otippat!



Vad mysigt att du blivit sambo! Men vem är bejbin, jag känner inte igen honom? Hoppas allt är bra med dig!



Kramar/Mia.B.W

2009-09-03 @ 13:37:48
URL: http://miabw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0