TWILIGHT!! Äntligen..

Då va de min tur att i går kväll ÄNTLIGEN se Twilight...



Såå bra ju, verkligen... 
o ja e såå kär... hahah Sorry Emma.. ja vet att Edward e din...
meeeen ja kan inte hjälpa de... :P

Vilka känslor filmen gav mej....

Såå.. finns de nån som fortfarande inte sett den... Så se den!! :)

Ha precis vatt hos sjukgymnasten...
Gav mej ut i snöovädret..
vilken tur att de ba va två minuters gångväg.. hehe
Gjorde lite övningar för ryggen som ja ska göra hemma me... en gång om dagen...
Ska verkligen försöka se till att ja gör de me..
Min självdisciplin e ju inte den bästa... :/

I da fyller lilla famo år...
Grattis på födelsedagen... :)
o de betyder att Elvis (om han hade levt..) oxå fyller år i da...
De ha ja koll på för de e famos standard replik... hahha
"Ja fyller år den 8e Januari.. vet du vem mer som fyller år då.." ?? :)



Såå i em ska vi hem till famo o fafa o fira...
Bli god mat me.. de e ju de bästa... :P

Fram tills dess ska ja inte göra nånting...
Finns inte så mycke o sysselsätta sej me...
Då tänker ni kanske, men du kan väl städa klart de du inte orkade i går?? :P
Nää de kan ja faktiskt inte... haha för nu orkar ja absolut inte...
Ja fryser o ha krypit ner här i soffan...
Vem vill då resa sej upp igen o börja städa liksom.. :)

Nää ja skjuter upp de... IGEN..


Kommentarer
Postat av: Emma

ja ha ju sagt det hela tiden!!!hur otroligt otrolig han är min edward;) VÄRLDENS mest vackraste magiskaste haha jaa e ba såå kär..plus att de väcker nått i en..en längtan..jag vill me leva farligt..och jag vill med att de ska finnas saker ingen vet om;)ahh nu ha du fått igång mig igen..suck..

2009-01-08 @ 15:28:05
URL: http://bitskemma.blogg.se/
Postat av: Jessika

Mmm de väcker absolut nånting i en... Vilka känslor.. Inte undra på att man inte e nöjd me sitt liv o allt när man se såna filmer liksom... hahahha

ÄLSKADE den!!!

2009-01-08 @ 15:31:07
URL: http://piicniic.blogg.se/
Postat av: emmy

haha..stackars farmorn=) så söt=)

Hoppas ni har en trevlig kväll!! KRAM

2009-01-08 @ 18:28:27
Postat av: Emma

ja de e ju de ja mena me alla dessa kärleks-filmer..de få mig att bli ännu mer deprimerad ba ju..får en o vilja ha ett film slut och inte en grå vardag;P

2009-01-08 @ 18:44:14
URL: http://bitskemma.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahah I love Vera! =)

2009-01-09 @ 11:12:43
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0