Örondroppar o städförsök... :P

I da va de planerat att åka in till Karlskrona.. o träffa Emmy o Roxanna...
o såå hade ja planerat o äta min efterlängtade subway me.. :P
Men de blidde inte såå... :(

Emmy va sjuk o ja fick tid hos distriktsköterskan tjugo i 11 me mitt öra...
där tyckte hon inte de såg bra ut... Sååklart!!
va tydligen blod bakom örat o allt va de va... typiskt min otur...
De kan aldrig ba va nåt vanligt liksom... :/
Hon ville iaf att ja skulle träffa en läkare o ja gick därifrån me en ny tid tjugo över 3...

Blev fika här i stan me Linda, Sam, Syster o Felicia

     

o såå gick vi en runda o kollade affärerna me...
men denna stan gå man ju igenom på ett ögonblick... :/
Pratade lite skit o hade trevligt iaf sen sa vi hej då till Linda o Sammisen...
o ja o syster o Felicia åkte ner till Maxi...
När vi va klara me va vi skulle ha där såå skjutsade syster upp mej till läkarstationen o ja pussade min söööta systerdotter hej då... :)



Min tid tjugo över 3 va me Björn.. min ryggläkare...
Min första kommentar va..
"Hej, här kommer ja IGEN men nu e de inte ryggen de e fel på..." hahaha

lite klatshigt såådär.. tycker ja ha mitt andra hem på läkarstationen liksom..
o de tycker nog dom oxå.. :P

Han kollade mej i örat o ja gick därifrån en stund senare me recept på örondroppar o nässprayskortison typ.
Han sa att ja skulle börja me o se fall de funkade annars skulle ja komma tillbaka...
Såå.. ja hoppas de hjälper o att ja snart slipper min öronvärk.. :)


Väl hemma igen va de planerat o STÄDA!!



Hmm... jaaa... joo.. ja började iaf. :P

Ha plockat ner julgrejerna äntligen... o bärt ner i förrådet... o diskat... typ.. :)
Ha tvätt tid me.. o tvättar gör ja iaf för fullt... såå de såå..
Meeeen de där me o dammsuga o skura golven o allt de där som verkligen oxå behövdes...
de tar ja en annan da.... :P




Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas de blir bättre me lilla örat! Hehe ja, de e verkligen ditt andra hem, läkarstationen!

2009-01-07 @ 21:22:21
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Emma

usch alltid är de nått=((aldrig få man va riktigt gla haha;P

2009-01-07 @ 22:18:00
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0