Gästbloggare: Daniel Poppovich!

Jahaaja.. nu har man ÄNTLIGEN fått förtroendet att "gästblogga" åt fröken älsklingbabyJessi! =)

Vi är nu i karlskrona och packar  och vi rivstartade med att köra till bubbetorp och slänga typ 2 ton skräp... jag fick ta med mig kanske 1 tusondel av vad jag hade så resten åkte i svarta sopsäckar.. =( 



Vi har båda två varit helt borta idag.. helt flummiga och aströtta men det blidde bättre när vi klippte en burgare på Michell´s...

Ett minne att minnas är väl att Jessika fick PANIIIIK på vinden och höll på att flippa totalt...

"J-jag mår dåligt här uppe

"D-sluta gnäll baby och hjälp till istället

"J-men man ser ju ingen verklig värld här uppe och ingenstans att gå ut och det är så jääääävla varm, jag får paniiiiik!

"D-jag ska visa dig värld...knatar bort till det enda fönstret och öppnar och ser att det är ca 50 meter ner..

"J- nej nu mår jag dåligt IGEN, jag ser mig själv falla mot marken...

Faller för dig...



DENNA KVINNA!!! meeen jag älskar henne såååå även om hon är lite knaas ibland... det är vi alla.. =)

Nu har vi precis fixat lite snabbkaffe och ska dra igång här igen... Tack för att jag fick gästblogga åt dig babyboobooo och nu kastar vi oss tillbaka till vår saga ;) <3 <3

/Framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0