Ja VILL våga...

Alltså allvarligt va ja önskar att ja våågade göra en sån sak själv som o ba packa väskan o ååka...

Åka härifrån... bort... till allt de där ja drömmer om.... till de där som ja känner att ja VILL!!
De där som ja VILL såå mycke meen inte vågar göra ensam...

Gör ja de inte ensam e ja rädd att de aaldrig blir av... nånsin..
att de bara kommer bli en ouppfylld dröm...
O att ja kommer sitta när ja e gammal o ångra mej...

Ja försöker intala mej liite varje da att ja fixar de själv..
 ..att de e en erfarenhet ja vill ha...en upptäckt... ett äventyr... nåt heeelt annat liksom...
Nåt ja behöööver...
 
De finns så mycke.. såå mycke som ja inte vill missa ju....
Meeen ja missar de nog om ja inte gör de själv... om ja e rädd o inte vågar...



Ja VILL våga...



Kommentarer
Postat av: emma

jag vill med våga..vill vill vill..men det är läskigt och ta det där klivet rätt ut i luften utan och veta vart man hamnar,vad som finns där under..du vet att jag hade gjort det du vill om jag hade haft resurserna..om vi väntar tills i slutet av Juli så har jag nog liite mer i vart fall..vet att det är länge tills dess..men det är nått att leva för i så fall..

2009-03-09 @ 16:11:16
URL: http://bitskemma.blogg.se/
Postat av: Jessika

Emma - Sååå sant såå.. ;) De MÅÅÅSTE bli av... NÅT iaf. Ja lever på drömmarna liiite till.... ;)

2009-03-10 @ 00:57:00
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0