Några bilder..

Lite fler kassa mobilbilder..
..på de som tagit upp min tid förutom skolan... ;P

Först o främst ha vi ju den här fina människan... ♥


 

Sen ha de blivit lite bus o mys me Dion o hans mamma sååklart...


Min favoritunge ha ja givetvis hunnit me.. Felicia.. ;)
 

I Söndags blev de o umgås me alla mina favoritmammor o kidsen..
Hem till Linda o Sam..
Emmy, Roxanna, Sofia, Dion o Syster o Felicia me..
Massa skvaller o bus o stim.. Härligt !! ;)

"Lånade" nån bild från Emmys blogg...
   

O i går va de dejt me Emma...
Såå skönt o träffa henne.. o hon va på mycke bättre humör..
..de e så vi vill ha henne.. ;)

Snygg som attan i nya hårfärgen me...
..min mobilkamera missvisar nog de en del.. de va mycke snyggare IRL.. ;P


Nu e de snart dags för psykologi.. bästa ämnet...
Så nu ha ja inte tid o sitta här längre..

Förhoppningsvis dröjer de inte liika länge till nästa uppdatering...
..meeen den som väntar på nåt gott.... ;P

KÄRLEK



Kommentarer
Postat av: Emmiss

då kanske du oxå få spana in kändisar hahaha;P

2009-11-18 @ 19:48:23
URL: http://bitskemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0