Jäkla Internet..

..ha hållt på me nya uppdateringar hela morgonen...



..så nu ska de väl funka...

Bloggmotivationen ha väl inte vatt den bästa senaste dagarna...
Illa för er kanske... som inte kan följa mitt otroligt händelserika liv.. ;P

De pluggas en massa... de går ganska bra..
..liite mycke e de.. meen ja kämpar på..

..kämpar på me resten oxå..
..all utredning.. alla mina problem..
..lider av OTUR säger dom.. ja vet inte ??

Positivitet e iaf min starka sida... :)

I Fredags va vi hemma hos Hulta o Linn.. lite party..

Hade jättetrevligt.. såå de va absolut en helt okej kväll.. :)
Tyvärr hade ja ingen kamera me..

Däremot lyckades ja ta nån halvkass bild me min helkassa mobil morgonen efter..

Frukost på sängen... min kille ÄR bäst !! ;)


..o så va vi över på morgonkaffe hos vår favvogranne..
- Sofia såklart... :)

Fick me Cassandra... Sofia o Johan fastnade litegrann me..
   

Lördagkvällen blev de fotboll...
Ja o älskling mös här hemma..

Sen ha veckan gått...
..de gå så fort..

I går va ja o träffade min sötunge.. Felicia..
Behövde en dos av henne...

..härligaste ungen i världen !!
 

STOLT moster !!


Kommentarer
Postat av: Emmiss

ahhh..då hoppas jag att jag e din nästbästa granne;)) <3

2009-10-14 @ 22:21:14
URL: http://bitskemma.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jag gillar vårt lilla grannhäng skarpt!! =) Gillar INTE att du fick frukost på sängen, det fick inte jag.. =( Dom där bilderna är INTE OKEY nånstans heller, hahah buu för ofräscha dagen efter bilder!



LÖÖÖV JOOO

2009-10-15 @ 11:14:20
Postat av: Sofia

Jag gillar vårt lilla grannhäng skarpt!! =) Gillar INTE att du fick frukost på sängen, det fick inte jag.. =( Dom där bilderna är INTE OKEY nånstans heller, hahah buu för ofräscha dagen efter bilder!



LÖÖÖV JOOO

2009-10-15 @ 11:15:40
Postat av: Daniel

Du är redan färgad av sthlms-tugget ;) "INTE OKEY" hahaha.. snart börjar du väl säga RRRRRR på ett korrekt sätt också ;)

2009-10-15 @ 11:27:24
Postat av: Sofia

Daniel: Hahah jag veeet, jag har fått det på hjärnan. Jäkla 08 som får mej till såna grejer! =) Men näää, jag säger redan rrr på det korrekta sättet, äkta blekinge R. Det e fiint det! =)

2009-10-15 @ 11:39:21
Postat av: Sofia

Daniel: hahah jag veeet, den där 08 har satt sina spår! ;) Men jag säger redan rrrr på korrekt sätt, finns väl inget finare än äkta blekinge R liksom! =)

2009-10-15 @ 11:58:08
Postat av: sofia

datan cpar sig lite här T... haha! Därför det verkar som jag fått nån form av tourettes o mass skickar kommentarer här!

2009-10-15 @ 11:59:57
Postat av: Jessika

Emma - Klart du me e bästa grannen.. tänkte inte på att du faktiskt oxå bor här... FÖRLÅÅT !! :)



Sofia - haha de e INTE OKEJ me tourettes !!! haha

2009-10-15 @ 19:54:56
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0