Morgonkaffe !!

Låg o drog mej lite extra i sängen i morse...
..orkade verkligen iiinte stiga upp...

..orkade iiinte gå ut o fixa kaffe...

..allra först tömma kaffebryggaren på den gamla påsen... 
..sen sätta i en ny påse..
 ..sen hälla i kaffe...
..o sen vatten...
..för att sen äääntligen kunna trycka på ON knappen...

Oj Oj Oj !! haha de e en jobbig procedur...
..helst när man ligger o tänker på de såå.. ;P

..de e de... för de e samma sak varje varje morgon...

Till slut tog ja mej upp iaf.
..dags för en dusch.. o vakna till liv..

..men FÖRST förbereda kaffet..

 ..såå de e klart när ja kommer ut från duschen ju...


Då blir ja såå lyckligt överraskad !!!
 

Älskling ha förberett allt såå de va ba o trycka på knappen...

Sååå uppskattat... de e KÄRLEK... ;)

Tack fina människa, du gjorde min morgon !! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså han är för romantisk den där Daniel!!!

2009-10-07 @ 09:30:33
Postat av: Daniel

Hon förtjänar att bli behandlad som en prinsessa.. själv då? är du romantisk av dig eller...?

2009-10-07 @ 09:37:22
Postat av: Anonym

Till Daniel!!!!!!!!!! moaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh"asg"

Ja jag e romantisk, men jag e själv en prinsessa!!

2009-10-07 @ 11:28:34
Postat av: Anonym

Till Daniel!!!!!!!!!! moaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh"asg"

Ja jag e romantisk, men jag e själv en prinsessa!!

2009-10-07 @ 12:26:24
Postat av: Daniel

Okej? du är säkert värd all uppmärksamhet du kräver.. ha det bra!

2009-10-07 @ 13:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0