Sofies inflyttningsfest..

I Lördags va de dags för Sofies inflyttningsfest...

Fix här hemma, sen över till Sofia.. där Sara fixade våra hår.. ♥
 
Mötte upp Emma o Ofelia utanför, sen bar de av till Leråkra.. ;P


Vilket hus, o jäkla va fint du ha fått de Sofie..

Hur mysigt som helst.. sådär romantiskt lite lantligt..

Långbord på gräsmattan... o de bjöds på snacks o grejer.. ;P


 
Lånar lite vackra bilder från Emmas o Sofias bloggar.. ;P
 

Ordlek... dags o tänka... ;P Här ha vi mitt lag !!
..vi tänkte iinte sådär bra va.. haha ♥
 

 

 

Kvällen fortsatte inne sen.. då blev de musikquiz också..
Tro aldrig vi fick veta vem som vann de?? De mååste vatt mitt lag !! ;P

TACK för en mysig kväll alla söta !!


Kommentarer
Postat av: emmiz

för en gångs skull e ja inte ens lesssen att ja intee kan ta bilder från din blogg för FY FAN va hemsk den bilden var på mig!!!;P

2010-08-10 @ 16:02:10
URL: http://bitskemma.blogspot.com
Postat av: Sofia

Men tack för dom sååå smickrande bilderna på mej! ;p Uuusch!!



Tur jag tycker om dej så mycket så förlåter dej rätt snabbt! Typ NU! ;)

2010-08-10 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0