Varför män kissar stående...



När Gud hade skapat Adam & Eva, hade han två saker kvar som han tänkte ge till dem..

Gud sa:
- Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att kissa stående...

Adam avbröt:
- Jag, jag vill ha den, det skulle vara riktigt kul!! Livet skulle vara mycket lättare och roligare!

Gud tittade på Eva som nickade och sa:
- Varför inte, det är inte så nödvändigt för mig..

Så Gud gav Adam den här gåvan.

Adam skrek av glädje, hoppade upp och ner, kissade runtom, skvättandes.. ¨
Han sprang till stranden och kissade mönster i sanden som han beundrade..

Gud och Eva tittade på Adams glädje och Eva frågade Gud:
- Och den andra saken som Du skulle ge bort som gåva?

Gud suckade och svarade:
- Hjärnan Eva, hjärnan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0