Prov plus tusen grejer till !!

Skola, plugga, skola, plugga... känner ni igen de..
..tro nog alla mina inlägg nuförtiden innefattar nåt av de där orden..

De e för mycke.. ja säger iinte att ja e trött på skolan.. de e ba lite tufft just nu.. ;P

Nästa vecka Medicinsk grund/Medicinsk grund psykiatri prov, de e MYCKET !!

I mitt huve snurrar cerebrum, cerebellum, liqvor, föreställningen om JAG, definitioner,
nervsystemet, lungorna, hjärtat o symptiska o parasympatiska system...
Ja lär o lär o de tar liksom inte slut, mer lära hela tiden.. min hjärna klarar inte av de här... ;P

Huur ska ja fixa provet nästa vecka !?!?
..som dessutom blev flyttat från Fredagen till Torsdagen me uppe på allt...

Inte nog me de, samtidigt ska de göras individuella uppgifter, diabetesarbete..
..läsas romaner o skrivas o analyseras... OCH gå i skolan hela dagarna o lära mej mer nytt..



 

Hanns me liite vin i helgen iaf. ett glas elle två... sen va ja nöjd.. ;P


..där avslutar vi.. de ser liksööm avslappnande ut... :))

TILLBAKA TILL SKOLBÖCKERNA......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0