Vem tycker om fiskmåsar !?

Ehh va va ja !? Förra veckan gjorde ja säkert nåt...
Nu ska ja dela me mej lite.. lite e bättre än inget.. o ja vet att ni älskar de ;P

Såå, nån da (minns inte vilken, kan vatt Tisdagen)
Hur elle hur, de blev brunnen me Sofia o Hanna..

Ha inte vatt på brunnsbadet sen.. 2002 !! kom vi fram till.. haha

Mys iaf. varmt o skönt o ja njöt av min lediga dag...

En fiskmås flög förbi o bajsade lite på Hannas rygg..
Sofia o ja valde att skratta o fota händelsen INNAN vi va vänliga nog att torka bort de...
 

Kanske en halvtimme senare.. elle timme.. (tiden e mindre viktig)
så kände ja att de liksom blev lite sådär blött.. o varmt på min rygg..
Där fick ja !! En fågel tyckte tydligen att ja såg inbjudande ut att bajsa på ja me..
HATAR FISKMÅSAR !!! o Sofia tog kort.. ;D




Hade ja haft ett gevär just då.....


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah, JAG älskar fiskmåsar!! ;p



Ogillar dock att jag ser naken ut där bakom tidningen.. Hade faktiskt en bikiniöverdel på mig om nån undrar! ;D

2011-07-11 @ 20:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0