Tingsgatan 9..

Den adressen, den platsen.. haha

När vi stod på trappan utanför idag, så kändes de preciis som att åren spolades tillbaka..
Vi åkte en sån där "tillframtidenmaskin" fast bakåt i tiden...


Vilka minnen.. vilket liv.. på både gott o ont kanske.. ;Pp

Blandade känslor...
 
En gång i tiden... Sassas dörr.. o så min till höger...


De va min första lägenhet... de va mitt hem.. de va mitt liv..
Lukten, lampknappens klick, skåpet där vi gömde nycklarna.. allt finns där...

(Anledningen till att vi va där o hängde va för de va lägenhetsvisning i huset brevid...
Kände att ja behövde klargöra de.. varför vet ja inte.. ;P)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Dessa underbara minnen.. Plommonträdet, samering & joddlings-röret & denna skumma lukt överallt! Var så man nästan fick en tår i ögat! ;D



2011-06-20 @ 23:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0