PLOPPkärlek !!

Ojoj va ja e kass på de här just nu.. men de visar ju iof hur jäkla grym ja e på annat ja ta för mej..
eftersom ja väljer o lägga min dyrbara tid på de liksööm.. ;P

I Fredagskväll gick ja över till Sofia en runda.. lite miniparty !? där borta o ja sa ba Hej typ. ;))
 

Ja vet inte ens hur hon fick för sej o försöka få in hela chipset.. omöjligt me den lilla munnen.. HAHA !!

Från en sak till en annan..

Ja älskar ju PLOPP.. o häromdan kom älsk hem me de häär..




Tack min fina fina, dom gjorde heela min da !! ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha kul att jag ser fullare ut än vad jag faktiiiskt var på dessa bilder! Chipsen räddade min kväll OCH jag fick väl in hela... eller??? ;D

2011-05-19 @ 11:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0