Mitt September typ.. ;P

Vinmys o Kna me Sofia o PK.. (110909)
 

Dagen efter de blev de snacksmys, ja o min bff.. ♥
 

Inte ba vin, naturliv me sååklart..
brunnsparken me Felicia o hennes mamma.. (110911)
 

Felicia - "Åhh här inne vill ja bo mamma"..


Häng hemma hos familjen Aguilar.. (110916)
Lilla tonårsbruden.. Undra vem hennes idol e !? ;P




 
Vilket väder de va.. satt ute i solen o läste böcker..
 

..o sen bjöd hennes mamma på cider i solskenet... ;P
lite senare blev de spel o sånt här gott me...


Trevligt med thai, sen vin i Kna me dessa två.. hem till Anna.. (110917)
 

Aa ja ha ju faktiskt vatt i skolan me... tillsammans me dessa fina flickorna..
 

 
såhär se de ut bakom bänken på näst bakre raden... haha
 

Nån da (ha förträngt vilken) så blev de hårdplugg inför en tenta...
(en tenta som ja förövrigt fått veta NU gick MYCKET bra) mina hjärnceller kan när dom vill.. ;P

JAG hårdpluggade iaf. medans PK antingen satt på Facebook...
 

..eller busade..
 

(dessa ungdomar..) :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0