Gediget och nyanserat, jeii

Hamnat lite efter här me alla fördjupningsfrågor o arbeten o grejer som ska in till skolan.. :/
Jobbiga känslan när man inte vet vart man ska börja o vilket man ska ta tag i först..
Ja gör gärna lite här o lite där, o lite här igen.. ;P

I Samhällskunskap B handlade mitt första arbete om Självskadebeteende (tack Christina för alla psykologi/psykiatri lektionerna under året som gått) o de skickade ja in i morse..

Läste mitt svar nu, tadaa;


Får skryta lite på den haha

När varken Matte B, Natukunskap B eller Biologi A riktigt e min grej..
så ska f*n ta mej Samhällskunskap B o Psykologi B va de..

Heja mej.. ;D


Kommentarer
Postat av: Therese

Men aah matte b är väl härligt ;) Jag klarade det på omprovet på nationella haha matteläraren var inte glad över att höra att jag skulle läsa matte b efter att matte a var en total katastrof med omprov, även där på nationella :p Naturkunskap o biologi var däremot skitroligt :D

2012-02-11 @ 18:13:03
URL: http://morriis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0