Sån e ja..

Ja e sjukt sugen på mörk choklad, fast ja oftare väljer salt godis före choklad. Ja kollar aldrig trailern till en film, för ja vill inte veta så mycke info. Däremot vill ja oftast veta nån info innan filmen börjar så ja måste läsa några rader om den. Jag pratar mycke när ja e nervös. Ja tycker inte om att förlora. Ja ha sjukt svårt för siffror, de fuckar upp min hjärna totalt. Ja vill inreda hela mitt hem i vitt.

Ja tycker inte om tårta men ja äter oftast en bit iaf om de bjuds på de. Ja e extremt mörkrädd. Ja älskar gröna växter o orkideer men ha svårt att vattna när ja ska. Ja hatar när de e stökigt. Ja hatar ännu mer om de e för mycke mönster o grejer i ett rum. Ja e kär i kärleken o tycker de e romantiskt me målarfärg. Ja älskar att leka o tycker att skattjakt e hur kul som helst. Ja drömmer om o bli proffsfotograf o att jobba på behandlingshem.

Ja glömmer alltid bort vad filmer handlar om. Ja memorerar registreringsskyltar på bilar eftersom att ja inte kan komma ihåg hur de ser ut. Ja tycker de e viktigt att ha en fin färg på min tandborste. Ja tror på spöken. Ja tar alltid den tredje varan på hyllan när ja handlar. Ja kan tycka att ibland funkar de o ta den andra på raden också.

Ja får ångest av att åka tåg o buss själv. Ja ha separationsångest för allt. Ja älskar nya saker men e bekväm i tryggheten. Ja glömmer ofta va ja tänker o pratar därför alltid utan att tänka först. Ja fyller 30 i år o de känns annorlunda. Ja uppskattar verkligen komplimanger men ha svårt för att ta åt mej av dom. Ja brukar stilla mitt shoppingbehov genom att gå in på olika nätsidor o lägga till varorna i "shoppingbagen" men trycker aldrig på beställ. Ja älskar humor utan poäng, o ja skrattar ofta åt min egen humor.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Och jag älskar dig sååå, såå mycket för att du just är SÅN!! <3

2012-01-13 @ 10:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0