Famo, Zlatan o saaaknar..

Gårdag kvällen tillbringade vi ute hos famo o fafa...
Famo fick en Zlatan tshirt o en Zlatan mugg bland annat från oss... haha
Hon älskar Zlatan.. ;)
..o blev sååklart jätteglad...
83 år gammal me Zlatan tshirt.. de ni... hahaha :P
Bjuder på en bild på min söööta lilla famo...



Åt massa me gott.. o fikade.. o umgicks..
Va hemma typ halv 12 - 12 nånting tro ja...

Då blev de sängen me en gång...
Läste ut min bok sen somnade ja... Barn 312..



Inte läst den sen ja va liten...
såå när ja hittade den va ja ju ba tvungen o läsa den igen...
:)

Va händer i da då??
Redan Fredag jue.. Veckan ha gått så fort...

Ja saknar miiin Emma...
o hade ja fått en önskan nu såå hade de vatt att hon skulle komma hem till mej... ;)

Nu ska ja fixa lite kaffe iaf. Såå tar ja dan som den kommer... :P


Kommentarer
Postat av: Emma

jag villllll komma hem juh;P

2009-01-09 @ 15:37:07
URL: http://bitskemma.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh har heller inte läst den sen ja va liten!

Men du har fortfarande inte läst "inte som andra döttrar"??

Haha Vera e ju bara sååå cool! =) Hälsa farmor från mig nästa gång! =)

2009-01-10 @ 09:11:44
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Jessika

Emma --- mmm kooom heeem till mej... annars överlever ja inte... o de vill vi ju inte riskera.. :P



Linda --- Ja ha äntligen sett filmen iaf. "inte som andra döttrar"... den va jättebra... :)

Hehe visst e famo coool... :) störtskön... :P

2009-01-10 @ 16:06:19
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0