40 längder iaf.. :)

Mammas jobb en runda i da me..
För efter de va de hemlisar.. :P

När ja kom hem hann ja ba innanför dörren..
slängde ner badkläder o såå va de upp till sporthallen me syster...
Simma!!



Jätteskönt.. Meen fyy va ont i ryggen ja fick av de.. :(
Dom ha sagt att de inte e bra för min rygg me simning..
meen de e ju såå skön träning.. slippa svettas liksom... :P

Simmade iaf 40 längder, sen va ja nöjd.. :)

Linda o Emmy va me o simmade..
såå efteråt snackade vi skit en stund...

Kom hem, fixade lite mat..
o såå tvätt tid..

Ner me tvätten i tvättstugan o såå tog Ola o ja tag i o fixa lite i förrådet...
göra plats för soffan ja ha här uppe nu tills nya möblerna kommer nästa vecka...
Massa skit där nere.. o ja ha såå svårt för o slänga..
Kommer nog aaaldrig använda vissa saker igen.. meeeen kanske behöver ja de.. :P

Såå skönt o ba få sätta sej lite nu..
Kollar efterlyst.. bli en film nu när de e slut...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du inte blev alltför dålig i ryggen!! =/

Vi hörs imon om morrondagen! =)

2008-11-05 @ 22:31:41
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: humorsajten

Hejsan! Vad händer för kul till helgen då?

2008-11-06 @ 12:18:47
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihi, ja han e så söt min lille fis! =)

jag har inga pengar på mobilen, därför inte jag svarade på ditt sms igår.. =/ Så du veet! =)

2008-11-06 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0