Julklappsfyndat på breeze..

Dåå ha man vatt ute o gjort av me lite pengar me..
Blev en runda på gallerian me Linda o Sammisen..
o såå rågårds o breeze me..



50% på allt på Breeze, hur bra e inte de då.. :)
meen de va såå mycke folk där inne o allt va ba en enda stoor röra..
vi gjorde ett försök iaf. me barnvagn o grejer.. haha
fyndade några julklappar.. o såå ett par öronhängen o ett halsband till mej själv.. :P
sen gav vi upp..

Ha nääästan handlat alla mina julklappar nu... nästan..



såå fruktansvärt skönt att för en gångs skull va ute i tid...
o slippa all den där sista minuten paniken...



Kommentarer
Postat av: Emma

jag saknar dig meeeeerrrrr!!!!!!!!

och va fuskhit ja va ju därinne me dig häromdan o då va de minnsann inge jäkla halva priset=((

och jag som ville ha massa saker fasiken me=P

min vanliga jäkla otur juh=P

2008-11-27 @ 22:39:05
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0