CSN o flytt !!

I da e de inte liika fint väder som de vatt resten av veckan... Jippi tycker ja.. faktiskt !! 
Ska tillbringa ett par timmar nere i förrådet o då få de gärna va lite molnigt ute... ;P



De e mycke som händer här nu... i mitt liv..
Saker o ting som gör att ja inte ha så mycke tid över för annat..

De e tråkigt när de bli såå, absolut.. o samvetet säger emot många gånger..
Meen de e en övergångsperiod.. o just nu måste ja lägga ner massa energi på de här andra...
Men ja kommer tillbaka.... Promise !!

Allt ha löst sej me CSN o skolan...

Såå me andra ord ska ja - Jessika Nilsson börja plugga nu till hösten...
De ska bli roligt o se hur de kommer att gå... ;P



Men va fasiken, ja tror på mej själv... o de e en bra början iaf. ;)

Satte ut min lägenhet på blocket..
Ojojoj.. min älskade lägenhet.. meen förändringar e väl bra !?! ;)

Blev nerringd av folk som va intresserade...
..o efter bara två visningar va lägenheten inte längre min...
De gick hur bra som helst... o ja slipper mina 3 månaders uppsägningstid...

Ja ska flytta...



De liksom ba flyter på o allt går bra just nu...
Ja älskar de..

Meen samtidigt e ja livrädd.. för de e nästan för bra för o va sant.. typ..

Va kommer hända som slår ner min lycka o mitt flyt nu??
Vet att ja inte ska tänka såå.. men alltid o då menar ja verkligen alltid !!
När nåt gått bra för mej, när ja varit på topp... då ha de varje gång rasat....
..o ja ha hamnat längst ner igeen...


Nejnej.. POSITIVT TÄNKANDE nu !! ;P

Ja e jättekär o de e magiskt... ♥
Ja känner så mycke...

Daniel.. du ha hela mitt hjärta !!



Tack för att du finns... i mitt liv..


Kommentarer
Postat av: Daniel

DU är värd all lycka älskling! Har man hittat rätt så har man! då faller bitarna på plats.. Bästa livspusslet EVER! MASSSSSSSAA KÄRLEK* <3

2009-06-25 @ 13:34:17
Postat av: Sara

Det är inget som kommer hända, det är din tur att vara lycklig nu kanske? :-)

2009-06-25 @ 14:30:14
URL: http://familjebbergquistpoopuu.blogg.se/
Postat av: emmy

va roligt att du ska börja plugga=) Minns inte när man såg dej i en skolbänk sist..haha=) Vart ska du flytta?? Inte allt för långt bort väl??! kraaam

2009-06-25 @ 14:49:18
URL: http://emmyroxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0