Fredag - Nivå..

Fredag o de blidde liite party...
Karlskrona o Nivå va de som gällde men först förfest här...

Ja, Emsis, Linda, Cisse, Michelle, Sara o David...

Liite bilder...


   

   
Sköön stajl i brassestoolen.. ;P
 
Sara klämde sej.. :( o fick plåstras om...
..me mina fiiina hjärtanplåster... de hjälper me en gång.. ja loovar... ;)
 

Tåget in till stauun... vid 12...
de va en JÄKLA OTREVLIG tågkonduktör... :/



Hade treeevligt meen ont.. o de blev massa me dansande... ;)
o innan de bar av hemåt såå blev de även - SUBWAY!! ;P



Kommentarer
Postat av: emma

asså ja diggar ju då starkt den bilden på mig o linda när jag tar kort o anstränger mig till det yttersta för att se så normal ut som möjligt;P snälla lägg ut den på face såå jag genast kan tagga av mig hahaha;P

2009-03-02 @ 10:22:08
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0