Luuugnt o såå SUB... :P

Helgen ha vatt lugn... soft... slappat.. ba luuugnt.... ;P

O i da - SUBWAY.. sååklart... ;)



...mee
favvisems....

 

Sööta lilla vännen klagar alltid på mitt lillfinger...
..som ha en tendens att peka utåt utan att ja märker de...
preciiiis som hennes gööör här.... tihi :P

Såå va ba tvungen o ta kort på de.... ;)


Tack för ett par underbart hääärliga skvallriga lyckliga timmar på SUB hjärtat!! ;)


Till deej...
..de passar sååå bra... hihi

 De glada stunder som vi har,
Och goda minnen har vi kvar
Vår vänskap har så starka band,
Det känns som vi är, i sagornas land
Åh, min vän, du vet det allt det där jag sa
Du är bäst, så dig vill jag alltid ha
Om du behöver nåt, så säg bara till
Jag finns här för dig, precis när du vill

Som en saga, som blivit sann
Vilken tur att vi har funnit varann
Du är vännen alla borde ha
Du är den som alltid gör mig så glá!



Kommentarer
Postat av: emma

viiiken fiin dikt juh=D

2009-03-09 @ 22:16:35
URL: http://bitskemma.blogg.se/
Postat av: Jessika

Emma - Mm visst e de vackert.. ;) de e en lååt jue... som en saga... tihi

2009-03-10 @ 00:56:01
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0