Sött...

..hur sött va inte de här då.... ;)

Barn om att gifta sig



- Är det bättre att vara singel eller att vara gift?

- Jag får huvudvärk då jag tänker på sånt. Jag är bara ett barn. Jag behöver inte sånt krångel.
Adam, 7 år


- När är den rätta åldern att gifta sig?

- När du är 84, för när du är så gammal jobbar du inte mer,
och man kan ligga i sovrummet och älska varandra hela dagen.
Carola, 8 år


- Hur bestämmer man sig för vem man ska gifta sig med?

- Du måste hitta någon som tycker om samma saker.
Om du till exempel tycker om sport, ska hon tycka om att du tycker om sport, och ge dig chips under tiden.
Emil, 10 år

- Ingen bestämmer sig förrän de växt upp.
Gud har bestämt det långt innan, och tids nog inser du vem du får dras med i resten av livet.
Helena, 10 år




Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha jäääättesööött ju! =) Huvudvärk o krångel haha! O chips under tiden hehehe!

2009-05-05 @ 12:17:24
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Jessika

Linda - hehehe visst va de sött !! ;) dom dära små barnen skulle ba veta.. ;P

2009-05-05 @ 15:00:10
URL: http://piicniic.blogg.se/
Postat av: Sofia

Adams o Helenas svar e nåt som jag skulle säga! hahaha!

2009-05-05 @ 15:47:30
Postat av: Sofie

haha Adam var ju sötast =)

2009-05-05 @ 18:37:19
Postat av: Sassa

Tack tack:-D Än så länge har det faktiskt gått bra, peppar peppar! Du & din "nya" ser såå söta ut:-) Ha det gott! kram Sassa

2009-05-05 @ 20:37:24
URL: http://www.flipfloppans.blogspot.com
Postat av: Daniel

- Ingen bestämmer sig förrän de växt upp.

Gud har bestämt det långt innan, och tids nog inser du vem du får dras med i resten av livet.

Helena, 10 år



Känner du draget jessika ? =) =) smiiiiiile*

2009-05-06 @ 10:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0