Klockrent !!

..preciis mitt i de här e ja nu...
..jäkla skola.. ;P

Stadium 1: Stadiet då man inte fattar något. Man har precis läst uppgiften och undrar vad det är som är frågeställningen? Missade jag ett papper? Missade jag instruktionen? Vilken bok ska jag börja läsa i? Ska jag byta ämne igen?


Stadium 2: Stadiet då man har kommit en bit in i själva infosök-processen. Man känner att man har koll på läget. Man känner att man fattar grejen. Man är övertygad om att ens briljanta verk kommer att ge läraren en spontanorgasm. Det bästa stadiet.


Stadium 3: Stadiet då man kommit alldeles för långt i infosök-processen. Ju mer man läser, desto mer förvirrad blir man. Man inser att problemet inte var så jäkla enkelt och att det innefattar sjukt många fler aspekter än vad man trodde. Stadiet då man vill dö.


Stadium 4: Stadiet då man bara skriver ändå. Copy. Paste. Copy. Paste. Skriver alltså.


Stadium 5: Stadiet då PM:et lämnas in. Inte som det mästerverk som man trodde att det skulle vara. Oftast väldigt långt ifrån. Väldigt väldigt långt ifrån....


Stadium 6: Stadiet då man super och funderar på om man inte skulle skita i den akademiska karriären och istället dra till Thailand och sälja speedos i en giftshop.


Stadium 7: Stadiet då man får tillbaka sitt betygsatta och kommenterade PM.


Stadium 8: Se stadium 6




Kommentarer
Postat av: cisse

hahahahahahahahahaha!

klockrent ju!

been there done that ;)

hoppas allt e bra med dig bejbi!

2009-11-25 @ 10:07:02
URL: http://ciisen.blogg.se/
Postat av: Emmiss

thanx babe men just de här tänket har juh du en stoor del av;)

2009-11-25 @ 23:13:50
URL: http://bitskemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0