Lady LovelyLocks..

Kommer ni ihåg Lady Lovelylocks, Ravenwaves o pixisarna... aaahh..
Bli ju så nostalgisk när ja se de söta...

 



Ha nog tjatat lite om de innan.. kanske.. men de e värda att tjatas om.. ;P

Ravenwaves va ju min favvo..

Kommer ihåg när ja va liten ju, o pappa kom hem efter att ha vatt i Tyskland o jobbat..
Stod på flygplatsen o väntade.. visste att han alltid hade roliga leksaker me sej.. hihi
Mest av allt minns ja sååklart när ja fick just Ravenwaves.. vilken lycka !!
Ja ha kvar henne tro ja.. i famo o fafas källare.. nånstans..

Pixisarna kunde man sätta fast me klämmor.. i håret.. på kläderna..


Kommentarer
Postat av: emmiz

jag hade såklart lady lovelylocks och när jag fick önska ig en prinsessklänning så önskade jag mig en likadan som hon=) och snäll som min mams e så gjorde hon sitt bästa att sy en liknande=)) ha me kvar min docka och filmer;)

2010-08-05 @ 16:31:38
URL: http://bitskemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0