Klippt dej?



Kvinnoversionen
:

Kvinna1: Åh ! Du har klippt dig ! O de e så sny-y-y-ggt !

Kvinna2: Tycker du det? Ja va lite osäker när hon va klar.. Ja menar, tycker du inte att de e för fluffigt?

Kvinna1: Nej, oh nej ! Nej, de e perfekt !! Ja skulle vilja klippa mej så, men ja tycker att mitt ansikte e för brett.. Ja kan inte göra så mycke me mitt hår på grund av de..

Kvinna2: Skojar du? Ja tycker ditt ansikte e förtjusande.. Du skulle kunna ha en sån frisyr som ligger i lager - de skulle se såå bra ut på dej.. Ja va faktiskt på väg att välja en sån frisyr, men ja va rädd att de skulle framhäva min långa nacke..

Kvinna1: Nej, menar du allvar ! Ja skulle dö för att få en sån nacke som du har ! Om ja bara kunde få byta mina breda axlar mot en nacke som din !

Kvinna2: Du kan inte mena allvar ! Ja vet andra som vill ha lika breda axlar som dig.. Allting sitter så bra på dej.. Ja menar, titta på mina armar - ser du hur korta dom e.. Om ja hade haft dina axlar skulle ja kunna hitta kläder som passar mej mycke lättare..



Mansversionen:

Man1: Klippt dej?
Man2: Jepp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0