SUB i mitt <3 !!

Aa de e sant... i går fick ja äntligen min efterlängtade SUBWAY..
..tack vare min favvotjej... ;)

En spontan tripp in till Karlskrona blev de när Emma hämtat upp mej här hemma...

..först SUB..
 

..sen en runda på stan..


Hittade väärldens skönaste mysdress... o ja vill såå mycke ha den..


Emsis fyndade trosor...
 

..o sist utom amiralen o coop o maxi...


Emma; Veem fasiken köper EN METER hamburgare till julfesten??


Mys o ba hänga o umgås lite... saknat min bästa vän jue.. ;P

- Joo daa, förutom att...
..spolarvätskan tog slut på väg in till Kna..
 ..så ja ser ingenting för de snöar o e slask..

 ..o så låter vindrutetorkarna som om dom ska skära igenom hela rutan.. lyssna; "iiiiiiiihh iiiiiiiihh" !!

..sen så fryser ja ihjäl hemma, de hjälper inte hur mycke vi eldar..

 ..o så ha ja sovit i princip på ett iskallt golv för hunden måste ju givetvis sova just brevid mej när de finns massa plats i soffan..

..men annars e de bra..

hahaha SÖTASTE Emma när hennes pappa ringer o frågar hur de e.. ;P



Kommentarer
Postat av: Emmiss

hahaha för de första diggar jag min vackra bredbenta stil på hamburgekortet och för det andra e spolarvätskan fortfarande slut o vindrutetorkarna låter fortfarande ihh ihhh men de e åtminstonde varmt hemma;)

2010-01-06 @ 00:59:50
URL: http://bitskemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0