Häng me de bästa..

I går va de inte nån sådär vidare sol.. visst de va varmt, de kan ja inte säga annat om..
..tog på mej alldeles föör mycke kläder o gav mej ut o mötte upp Sofia..


..hämtade lillplutten på dagis o så vidare ner till Hulta..

"Häng" på bakgården ett par timmar..
Tiden går fort när man umgås me de man tycker om.. ;P

Dion va såå stolt över sin väska.. söta.. ♥
 
Doktor Fridh kollar Hultas ben.. kaaan de vara ett ormbett? haha


Sen stack Sofia o ja o käkade pizza på kvällen..
- "Ja e så tjock, så när ja släktforskar får ja söka låångt ner i pizzaosten" !!haha ;PP

Kvällen blev de filmmys me älskling...
HAN ja tycker allra allra mest om !! ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Äääälskar dej pullan!! Vad skulle jag göra utan dej & Hulta Bulten?? Tack för att ni finns!!! <3



"Jag e så tjock så när jag googlar på mitt namn så kommer denna bilden fram... " :D :D

2010-07-14 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0