Känner mej.. exposed..

Sov liite för länge i da.. (steg upp halv 10 ändå.. ;P)
Meen missade o hänga på brydsen ut till havet... jäkla morgonpigga de e då.. haha

Mötte upp Sofia o Dion lite senare iaf. efter daagis..
..o så blev de en runda ner till Rådhusparken för lite häng..

Huuur varmt som helst i solen.. trodde ja hade avlidit där ett tag...

Upp till Willys o handlade lite picknick o kylde ner oss i kylrummet...
..mötte upp Hulta o så tillbaka till parken igen..

MYS !!


 

Så blev de en runda på stan...
 

Dions pappa kom o hämtade honom.. liite pappatid..
Blev en runda till på stan.. de som inte kan göras me kidsen.. få göras utan..
- prova kläder i lugn o ro tex.. ;P

Innan vi gick hemåt köpte vi lite käk.. hem hit o lagade värsta middagen..
..o så ha vi "lanat" lite på de.. haha

Helt underbart !!

**
"Dions mamma är så dum att hon försökte stjäla gratis McDonalds-ballonger..

Du har så många dubbelhakor att när du nyser letar folk efter den applåderande publiken..

Din mamma är så smutsig att hon får smyga sig på badvattnet... Bakifrån!

Jag är så tjock att när jag går på bio så sitter jag bredvid alla!

Ja e så tjock att när ja simmar i havet kommer blåvalar fram och börjar sjunga "We Are Family"..."
**

Ja känner mej.. exposed.. ^^

Tack för att du finns tjockis
... ♥

 
* gamla bilder...


Kommentarer
Postat av: KLACKARNA I TAKET

NY TÄVLING PÅ BLOGGEN, var med du också! :)

http://klackarnaitaket.blogg.se

2010-06-30 @ 10:37:58
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack för att du finns Jessika "precis hjärndöd" Nilsson!!!! Vet inte vad jag skulle gjort utan dej! Kääärleeek! <3



Jag är så tjock så min blodgrupp är choklad!

2010-06-30 @ 11:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0