Min rastlösa själ...

Usch va de ha blåst i da... VA E SOMMAREN !?!
Ja vill ju ligga ute vid havet... helst hela tiden.. ;P

Hoppas ni inte blåser i väg nere på Sweden Rock mina sötbullar..
Ja veet att ni ha "the time of your life" så njuut av varje sekund..



Aerosmith spelade i Torsdags.. Jaa ja hade velat va där då...
Men man kan inte få allt.. ;P Ja få nöja mej me era sms om hur jäkla kul ni har.. haha

Älsk e inne i Kna.. o ha lämnat mej här alldeles alldeles ensam.. ;P

Så, va ska ja hitta på i kväll daa? Känner mej liite utanför tror ja..
Ingen älsk o ingen Sweden Rock...



Ja tycker inte om o va ensam.. o absolut inte en Lördagkväll...
De e de där me min rastlösa själ igen...

Fast.. ja tror ja överlever... de e inte de... ;P


Kommentarer
Postat av: Emmiss

du kunde ju kommit över till mig juh=( jag och sandra satt bara och åt kakor och skvallrade och tittade på tv för daniel jobbade o micke hade fotbollskväll;P dumt juh;(

2010-06-14 @ 14:43:42
URL: http://bitskemma.blogspot.com
Postat av: Jessika

Sööta, ja trodde ni kanske hade seriöst familjemys o sånt o ville inte störa.. ;P JÄTTEduuumt !!

2010-06-14 @ 22:32:44
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0