Förstå eller inte !!

Om de på nåt sätt blev missförstånd o ja lät som väärldens hemskaste människa..
..att JAG vill o ska flytta till Kalmar... vi e ju TVÅ..



JA skriver oftast i JAG-form.. den här bloggen handlar ju om MINA tankar..

SJÄLVKLART e de nåt VI ha pratat om..
..vi flyttar ju givetvis inte ba nånstans dit ja vill..

Vi e vuxna människor o vi kan prata me varandra..
..vi kan diskutera o vi kan komma fram till saker tillsammans...

JA hade kunnat tänka mej att flytta till Kalmar absolut.. 
..o älskling e väl inte helt främmande för de han heller..

SEN HUR DE BLIR ME DE, de vet ja inte... de e inte ännu..
Vi fortsätter prata om va VI vill...

Men här skriver ja som sagt oftast om va JA vill..
..utan att för den sakens skull på nåt sätt framstå som en hemsk egoistisk människa..



VISSA förstår de.. VISSA FÖRSTÅR DE INTE !!

Ja ville ba rätta till de där.. ;P


Kommentarer
Postat av: Sara

What? nåt jag skrev eller, för jag vet att ni snackat om Kalmar innan..

2010-03-07 @ 19:38:39
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/
Postat av: Jessika

Sara - Nää, de va nåt annat som kom upp.. Ville ba inte ha missförstånd så tänkte rätta till de !! ;P

2010-03-08 @ 20:18:31
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0