Ungdoms- och missbruksvård..

Ja ska kämpa vidare me de här jäkla komvux..
..även o ja e så trött på de vissa dagar så ja vill börja gråta..



Ja ångrar så mycke att ja inte skötte skolan när ja skulle..
Då hade ja inte behövt de här nu, ja hade kunnat hoppa på vilken utbildning som helst..
UTAN att läsa upp betygen först !!

Men ja säger väl som de flesta andra i min situation;
- Ja känner mej mycke mognare nu... min självkänsla o självkännedom e bättre..
..ja behövde den här pausen.. ;P

Ja ska fixa mina gymnasiebetyg.. sen ska ja läsa ungdoms- och missbruksvård..
Så de så !! ;P



Utbildningen finns i Växjö.. men kanske i Kalmar me ?? Eller nåt liknande ??

De får ja kolla vidare på..
..för helst av allt vill ja till Kalmar.. till havet !!



..o älskling gillar faktiskt oxå Kalmar.. ;P


Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu finns de även gluten- och laktosfria vaniljkrokar!! Jag hittade jämte majskrokarna! Liitet tips bara!

2010-03-05 @ 14:03:15
Postat av: Sara

Ja han gillar ju också Kalmar :-)

2010-03-05 @ 16:34:53
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/
Postat av: Emmiss

Kiten är allmänt pestig när papsen inte är me och håller koll på henne;P igår natt höll hon på o gnydde o skällde på saker som inte fanns och vem bli inte lite små skrajsen då liksom:O nyss när hon insåg att jag skulle gå upp o mata katterna kastade hon sitt nya ben upp i luften säkert två meter-ja trodde fan golvet skulle gå sönder;P Klart du klara skolan pinglan;)) Kalmar e bäst=D men du kan ju inte flytta dit-hur ska gummiankan o draken då kunna växa upp ihop;O <3

2010-03-05 @ 22:41:55
URL: http://bitskemma.blogspot.com
Postat av: Jessika

Cissi - Aa ja ha smakat de.. men tyckte de va för kvalmigt.. :( Meen tack för tipset !! Jättesnällt !!



Sara - De gööör han.. så de e perfekt.. ;P



Emma - haha hon e en farlig doberman vet du väl.. ;PP

2010-03-07 @ 11:20:36
URL: http://piicniic.blogg.se/
Postat av: Jessika

Emma - nee de e klart.. men ni få me flytta till Kalmar helt enkelt.. ;))) Tro både min lilla anka o lilla draken gillar Kalmar starkt.. ;P

2010-03-07 @ 11:22:50
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0