Är det etiskt rätt?

Näämen hejsisvejsi !! ;P (Bara för att Linn e söt..)

Helt totalt noll tid till de här.. skolan försummar mitt bloggande..
E de etiskt rätt? ;D

EtikprovFredag, ja e helt lost.. på riktigt... ja få inte ihop tänket.. :/
De få bli o råplugga imon för just nu känner ja ingen som helst motivation till de..



Såg nu att ja ha boken i munnen...
..o ni tänker säkert "usch vet hon hur många som ha hållt i den där boken innan henne"..

Ja kan svara att JA de vet hon..
..men vet NI hur många böcker hon ha haft i munnen sammanlagt genom åren?

..o hon är still alive liksom !! ;P



Romanuppgiften e iaf inlämnad o klar, äntligen av me den...
Inte ens lite nöjd, de blev så fel alltihop.. men ja ha lagt ner mycke tid...
Såå problemet låg inte hos mej, utan hos boken ja valde.. :P

Ja vill ha en extradag denna veckan, två Torsdagar me hemstudier hade vatt bra...
Går de o fixa??


Kommentarer
Postat av: Thess

Hahah jaa Etik och livsfrågor som är så kul ;p

Jag håller på med biologi A och har för första gången fått ett omprov. Lik förbannat så sitter jag framför datorn trots att jag borde läsa om drakar och sannolikheter.

2011-02-23 @ 20:25:28
URL: http://morriislajf.blogg.se/
Postat av: Thess

Skriv upp små anteckningar med det viktigaste ur de kapitlen ni ska ha prov på. Då repeterar du samtidigt.

2011-02-24 @ 09:46:52
URL: http://morriislajf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0