En äkta Musse tack !!

Min nya mobil, min nya Htc Sensation ;P ligger fortf i kartongen..
Ja velar !!! :/ Den e liite för grabbig jöö.. o som sagt.. lite för stor..



Men kommer ja byta den !?
 elle kan ja lika gärna ta fram den o börja pilla me den me en gång egentligen !?

Ja vill ha en Incredible S nuu..



Frågan e om ja vill de ba för ja inte valde den...
De brukar väl va så att man vill ha de man inte får !!? ;P

Hur elle hur.. ja få smälta de där lite till..

Idag ha ja jobbat igen.. Intro.. o de ha gått jättebra..
Snart börjar de på riktigt.. o de varar heeela sommaren..

O imon fyller min allra sötaste lilla flicka år.. o hon fyller "stor tjej".. ;)
Pratade nyss me henne i telefon..

Jag - Imon fyller du ju år..
Felicia - Jaaaaaa !!
Jag - Va önskar du dej?
Felicia - Musse
Jag - ?
Felicia - Jag älskar Musse !!



Hmm.. Musse.. Vf gillar hon inte rosa söta grejer o prinsessor o dockor o sånt??
Va köper man för sööta Mussegrejer liksom?? ;P

Hade ja kunnat hade ja fixat så hon fått träffa äkta Musse IRL..


Kommentarer
Postat av: Tjenchila

- haha, det där med telefoner :P Man blir egentligen aldrig nöjd :P

2011-06-15 @ 10:27:23
URL: http://petj.blogg.se/
Postat av: Tjenchila

Hehe :P



Ja det var faktiskt jätte mysigt :D Haft en bra dag ?

2011-06-15 @ 20:27:15
URL: http://petj.blogg.se/
Postat av: Tjenchila

Åh, vad kul :)

Jodå min dag har vart toppen :)

2011-06-15 @ 21:13:02
URL: http://petj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0