Jobb?

Oj va ja e kluven.. ja o den där jäkla beslutsångesten.. ;/

Har fått jobb, jeei..


Ja borde vara glad?? de e inte varje da man får jobb.. ;P

Gått introduktion nu en vecka.. o dee ha gått jättebra!!
Väl bemött o kommer säkert kunna trivas hur bra som helst på avdelningen..

Meen... de där me sjukhus e egentligen inte min grej?
..o de där me o åka buss e definitivt inte min grej.. ;P


Ja älskar ju att hoppa in då o då på mitt kottis här i stan, såklart ja sökte sommarjobb där..
..o nu ha ja fått de om ja vill ha de..
Ja vill ju.. egentligen..

En sommar på kottis elle ett jobb garanterat minst året ut på sjukhuset??
Ja borde inte vela... elle?

Grattis till nya jobbet dådå? ;P


Kommentarer
Postat av: Therese

Oh vilken avdelning ska du vara på? Jag har varit på dialysen tidigare och det är en prima avdelning

2012-03-20 @ 21:36:25
URL: http://morriis.blogspot.com/
Postat av: Jessika

Avd 55, jättesköna människor så de kommer väl förmodligen bli bra ;D

2012-03-21 @ 19:06:44
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0